Bloglovin'

Follow on Bloglovin

07 maart 2015

Swap-swapper-swap


Ik volg veel blogs van creatievelingen uit Nederland en daarbuiten en vaak kom ik via een blog die ik volg weer op een nieuwe blog terecht (iemand die dit herkent?), zo ook op de blog van Karen. Karen is illustrator en maakt supermooie handgemaakte stempels. Zo'n stempel wilde ik ook wel!
Tot mijn blijdschap zag ik dat Karen ruim een jaar geleden gestart was met het project 'van ruilen komt huilen.' Ik mailde Karen dat ik wel iets met haar wilde ruilen en na een korte mailwisseling spraken we af dat ik twee babymutsjes voor haar zou haken, in ruil voor 2 handgemaakte stempels.

I follow a lot of blogs of creative people from the Netherlands and abroad, and I often discover a new blog through a blog I'm already following (anyone recognizing that?), which was also the case with the blog of Karen. Karen is an illustrator and makes beautiful handmade stamps. I would love to have one of those!
To my pleasure I saw that Karen started a project called 'swapping makes you cry' a year ago (this title is based on a Dutch saying). I sent Karen an email to let her know that I would be pleased to swap something with here, and after a short while we agreed that I would crochet two baby hats for her, in exchange for two handmade stamps.

 
Vandaag laat ik alleen zien wat ik van Karen gekregen heb, want mijn pakketje voor haar gaat pas maandag op de post (en het moet wel een verrassing blijven, toch?). Ze maakte twee stempels voor mij, één met een vlaggenlijntje en één met de tekst 'iets-unieks.' Ze voegde er ook nog een notitieboekje aan toe. Ik ben er super blij mee en moet snel op zoek naar stempelkussens in alle kleuren en van een goed formaat :-)

Today I only show you what I received from Karen, because my package for her will only be posted next Monday (and it should stay a surprise, doesn't it?). She made me two stamps, one with a garland and one with the text 'iets-unieks.' She also added a little notebook. I'm very happy with it all and should really look for stamp pads in different colours and of a good size :-)


Deze foto wilde ik jullie niet onthouden, wat is hij toch een cuty, he? Tot later!
I didn't want you to miss this picture, he's such a cuty, isn't he? See you later!

4 opmerkingen:

  1. Als iemand weet waarom mijn foto's zo gevlekt uitkomen zodra ik ze üpload op Blogger, graag! Ik snap er helemaal niets van..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van het ene blog komt het andere blog. Heel herkenbaar en ook heerlijk om zo nieuwe inspiratie op te doen.
    Wat een leuke stempels. Van dit ruilen komt vast geen huilen.
    Helaas kan ik je met jouw vraag over de foto's niet helpen. Misschien heeft de kleur of de gebruikte ondergrond er iets mee te maken.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat leuk! De kat is echt wel grappig er bij :)
    Ik ben zo benieuwd naar de mutsjes en als haakleek ben ik er dus alvast super mee geholpen.
    Nu op de postbode wachten..

    BeantwoordenVerwijderen