Bloglovin'

Follow on Bloglovin

13 juni 2014

Blik vooruit - vlaggetjes parade


Het WK voetbal is begonnen, Nederland kleurt oranje en rood-wit-blauw. De Telegraaf wist ons te melden dat zelfs de Duitse Action-winkels vol oranje artikelen lagen en je ontkomt bijna niet meer aan de reclames voor (gratis) juichpakken en -petten, toi-toi-tooien met veren, deurvlaggen, hamsters en nog veel meer.


De oranje vlaggetjes hierboven haakte ik voor een swap waar ik aan mee deed. De vlaggetjes zijn gehaakt met haaknaald 7 en Roma Hidde, van Scheepjeswol. Ik heb de vlaggetjes aan elkaar gehaakt met haaknaald 4 en Bravo, van Schachenmayr.


En om het WK voor ons vrouwen een beetje leuk te houden haak ik iedere dag dat Nederland speelt een vlaggetje voor aan een klein vlaggenlijntje. Voor vandaag heb ik de Nederlandse en de Spaanse vlag al gehaakt (gewoon, uit de losse pols, van wat restjes), volgende week is de Australische vlag aan de beurt.

Hopelijk wordt het lijntje héél lang en haalt Nederland de finale..
Tot later!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten