Bloglovin'

Follow on Bloglovin

07 mei 2014

Post uit Australië!

Ik heb in april mee gedaan aan de 'sent me some chocolate' swap op swap-bot. Ik moest 100 gram chocola kopen en opsturen naar Finland. Omgekeerd kreeg ik 100 gram chocola terug gestuurd vanuit Australië. Vorige week werd dit pakketje bezorgd.


Zijn jullie ook lid van swap-bot? Swap-bot is een Amerikaanse site waarop mensen van over de hele wereld dingen met elkaar kunnen ruilen. Het werkt heel simpel: je maakt een account aan en kunt dan alle swaps die gepland staan bekijken. Als er een swap tussen staat die je leuk lijkt dan schrijf je je daar voor in. Op (of vlak na) de datum waarop de swat sluit krijg je een mailtje waar in staat dat je op de site kunt zien naar welke partner(s) jij iets moet sturen. Soms moet je iets naar 1 persoon sturen, soms naar meerdere. Dat staat altijd allemaal beschreven in de omschrijving van de swap.



Zoals je ziet was het een goed gevuld pakketje (veel meer dan 100 gram)! Ik ga zeker weer een keer mee doen met swap-bot. Tot later!

Mijn excuus voor de vage foto, mijn fotobewerking werkt even niet zoals ik het wil. Als iemand tips heeft...
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten