Bloglovin'

Follow on Bloglovin

14 mei 2014

Blik vooruit - haken, haken, haken...

Ik ben altijd met allerlei dingen tegelijk bezig en het lijkt mij leuk om jullie daar geregeld van op de hoogte te brengen. Deze terugkerende blog noem ik daarom 'blik vooruit.' Vandaag een aantal haakprojecten die mijn spaarzame vrije uurtjes in beslag nemen.

 
  1. Herkennen jullie deze granny's? Ik heb er al eerder over geschreven op mijn blog. De plannen zijn een beetje gewijzigd, maar details daarover houd ik nog even geheim ;-)
  2. De start van een nieuwe kussenhoesje, deze keer in roze-rode tinten. Helaas wéér vergeten het patroon mee te schrijven...
  3. Ik wilde de ripple-stitch een keer proberen, maar dan wel het liefst meteen rondgehaakt. Deze 3 felgekleurde rijtjes zijn dus eigenlijk een oefenlapje. Het rondhaken is overigens (na vele malen overnieuw proberen) prima gelukt!
  4. Een donkerblauwe rondgehaakte tas met gekleurde pixels. Hij is al aardig groot, ik ben alleen nog aan het nadenken over de afwerking. Iemand tips?
  5. Een kinderponcho in de maak voor een meisje dat eind deze maand jarig is. Zwart moest 'ie worden, omdat het meisje haar kleren snel vies maakt, aldus haar moeder. Maar... iets-unieks haakt niet 'gewoon' in zwart. Zwart met glítters, dát dan weer wel! De 3 kleurige bloemen die verspreid op de foto liggen horen ook bij de poncho <3

Tot later!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten