Bloglovin'

Follow on Bloglovin

05 januari 2014

Cadeautjes

Het is zondagmiddag en ik ben foto's aan het uitzoeken. Afgelopen tijd heb ik een aantal cadeautjes voor bekenden én onbekenden gehaakt en van een aantal dingen heb ik foto's, die ik graag met jullie deel :-)


Allereerst natuurlijk het Kerststerretje waar ik 25 deelneemsters aan de Adventskalender van de Samenspinsels blij mee heb gemaakt (klik hier voor mijn bijdrage). Deze foto mailde een goede vriendin (blogger op leukenschattig.nl) mij toe. Wat paste het sterretje leuk bij haar Kerstboom!


Op de foto hierboven staat de muts die ik maakte voor de winnares van mijn Like & Win actie op Facebook, in aqua- en jade tinten. Ik haakte ook een stoere muts in zwart en grijs voor mijn broer (waar ik  helaas geen foto van heb...).



Tenslotte haakte ik een warme hoofdband voor een vriendin. Leuk, in denim blauw met een bobble stitch, en een gestreept stofje binnenin. Jammer dat de winter nog even op zich laat wachten...
Het stofje hing trouwens als vestje bij de kringloopwinkel. O, wat houd ik van de kringloopwinkel! Ik ga er geregeld langs en kom zelden met lege handen thuis. Is het niet een leuk stofje, dan wel een glaasje, een Kerstbal, een kaarsenhoudertje...


Tot later!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten